مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-12سياسي

پیگیری های فارس نتیجه داد| توقف سایت های پرورش میگو در نزدیکی «غار نمکدان» قشم


سرانجام پیگیری های فارس نتیجه داد و رییس کل دادگستری هرمزگان صبح امروز با اعلام خبری، هرگونه عملیات اجرایی و فعالیت در نزدیکی ژئو پارک قشم و غار نمکدان را متوقف ساخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هفدهم شهریورماه جاری بود که خبری با تیتر تهدید جدی برای بزرگترین غار نمکی جهان/ ژئوپارک جهانی قشم در آستانه خروج از فهرست یونسکو خروجی خبرگزاری فارس منتشر شد.

این خبر در حالی انتشار یافت که احداث مزارع پرورش میگو در حریم غار نمکدان قشم که با ورود دادگستری هرمزگان و دستور مستقیم رییس جمهور متوقف شده بود، مجددا و در سکوت کامل خبری در حال انجام بود و رسالت خبری فارس بر آن شد که این موضوع به طور ویژه پیگیری و رسانه ای شود.

(خبر فارس را در اینجا بخوانید) سرانجام پیگیری های فارس نتیجه داد و علی صالحی رییس کل دادگستری هرمزگان که انصافا از بدو ورود به هرمزگان با اقدامات ارزنده خود، نوید روزهای روشنی را برای این استان متصور هستیم، صبح امروز با اعلام خبری، هرگونه عملیات اجرایی و فعالیت در نزدیکی ژئو پارک قشم و غار نمکدان را متوقف ساخت.

توقف تمام فعالیت های اجرایی در نزدیکی غار نمکدان قشم علی صالحی رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه با اکثریت آرا و مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی این استان، هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های فارس نتیجه داد| توقف سایت های پرورش میگو در نزدیکی «غار نمکدان» قشم

پیگیری های فارس نتیجه داد| توقف سایت های پرورش میگو در نزدیکی «غار نمکدان» قشم